Monday, October 29, 2012

Gjensyn med toget

I dag må jeg av forskjellige grunner ta toget til jobb. Og blir igjen minnet på hvorfor tog ikke passer for meg sånn som togene fungerer i norge i dag.

For det første er tidene akkurat så feil som de kan bli. Barnehagen åpner 7.00 toget går 7.03 dvs at jeg må ta toget 8.03. Jeg skulle hatt møter i dag kl 8 og kl 9. Det går ikke. Da måtte jeg bli hjemme hele dagen for å få til det. Blir nødt til å ta det ene på toget /stasjonen og det andre kommer jeg for sent til.
I det jeg går døren kommer 2.klassingen og sier hun 'kke har noen ren genser. Men jeg kan ikke hjelpe for jeg må gå for å rekke toget.
På vei til toget får jeg tilbud om å sitte på til stasjonen. Men det funker dårlig for da vil jeg bare bli stående ei vente og fryse.

No comments:

Post a Comment